logo koszyk

POMOC

Od dnia 1 czerwca 2012 r. zamiast loginu należy wpisać swój adres e-mail. Hasło pozostaje bez zmian.

 

1. Ile trwa realizacja zamówienia?

Przeciętny czas realizacji zamówienia to ok. dwóch dni roboczych.
Regulaminowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach może zostać od wydłużony do 10 dni. Prosimy pamiętać, że do tego czasu nalezy doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki.
 

2. Czy muszę zakładać konto w waszej księgarni?

Nie jest to konieczne. Należy pamiętać, że w przypadku braku konta, jedyną dostępną formą płatności jest przedpłata.
 

3. Jak złożyć zamówienie?

  • jeśli chcemy zapłacić "za pobraniem" należy się zalogować lub założyć konto a następnie zalogować,
  • wyszukać i wrzucić wszystkie potrzebne książki do koszyka,
  • wybrać formę płatności i dostawy,
  • jeśli procedura przebiegła prawidłowo, to na ostatnim etapie dostaną Państwo 5-cyfrowy numer zamówienia,
  • w ciągu kilku minut dostaniecie Państwo maila z linkiem potwierdzającym,
  • w treści maila jest link potwierdzający zamówienie. Prosimy kliknąć na ten link, co zakończy proces zamawiania,
  • jeżeli wybrali Państwo opcję przedpłaty, to prosimy jak najszybciej zrobić przelew.
     

4. Jak szukać książek?

Na naszej stronie możecie Państwo odnaleźć książkę na trzy sposoby:

  • w wyszukiwarce (białe pole na górze strony) prosimy wpisać charakterystyczne słowo lub fragment tytułu książki (np. sky, friends, 2001, wokół nas, z plusem, pakiet, itp) i kliknąć SZUKAJ.  
  • z menu z prawej strony proszę wybrać typ szkoły, następnie klasę i przedmiot. Po prawej stronie wyświetlą się wszystkie ksiązki do danego przedmiotu na wybranym poziomie nauczania. Część książek (atlasy, zbiory zadań mogą być przypisana nie do konkretnej klasy, ale do zakresu klas na danym etapie nauczania.
  • można także skorzystać z zaawansowanej wyszukiwarki  - wybierając klasę i przedmiot, w której wpisana fraza będzie szukana.


5. Jak jestem informowany o wysłaniu paczki ?

W dniu wysłania paczki w godzinach popołudniowych lub wieczornych dostają Państwo maila z informacją o zmienie statusu zamówienia na "wysłane".


6. Po jakim czasie od otrzymania informacji o wysłaniu przesyłki i nie otrzymaniu tej przesyłki powinienem skontaktować się z dostawcą?

  • po upływie 1 dnia roboczego w przypadku wybrania dostawy KURIEREM
  • po 2 dniach roboczych jeśli wybrali Państwo doręczenie przez Pocztę Polską

 
7. Dostałem mail ze zmianą statusu zamówienia, jednak następnego dnia roboczego KURIER nie doręczył paczki. Co powinienem robić?
 
  • skontaktować się z nami mailowo - otrzymacie Państwo numer paczki, jesli nie dotarł do Państwa mail z tym numerem,
  • następnie umawiacie się Państwo bezpośrednio z firma kurierską na doręczenie paczki.
 
 
8. Dostałem mail ze zmianą statusu zamówienia,  jednak w ciągu 3 dni roboczych POCZTA POLSKA nie doręczyła przesyłki, co powinienem zrobić?
 
  • sprawdzić czy w skrzynce nie znajduje się awizo, jeśli tak prosimy możliwie najszybciej udać się na Państwa pocztę
  • jeśli nie ma awiza (zdarza się, że listonosz nie zostawia awiza) prosimy skontaktować się z nami, podamy wtedy numer paczki.
Następnie prosimy udać się na pocztę.
 
 
9. Czy posiadacie wszystkie książki znajdujące się na stronie www.taniepodreczniki.pl ?
 
Nie. Ze względu na specyfikę księgarni internetowej w magazynach posiadamy zapasy najczęściej sprzedawanych książek. Pozostałe zamawiamy u naszych dostawców. Dzięki temu nie posiadamy dużych, kosztownych w utrzymaniu magazynów, a współpracując bezpośrednio z wydawcami i wieloma hurtowniami możemy zaoferować kilka tysięcy tytułów w atrakcyjnej cenie.
W przypadku niedostępności towaru w magazynie i u naszych dostawców, klient jest informowany, (po ok. 9-10 dniach roboczych od zaksięgowania wpłaty ("przelew") lub potwierdzenia zamówienia ("za pobraniem"), za pośrednictwem poczty internetowej o przewidywanym terminie realizacji zamówienia. W takiej sytuacji kupujący może anulować zamówienie.
W przypadku gdy zamówienie obejmuje większą ilość artykułów, z których część jest chwilowo niedostępna, klient jest informowany o przewidywanym terminie dostępności poszczególnych artykułów i zostaje poproszony o podjęcie decyzji o sposobie realizacji zamówienia.

 
10. Po jakim czasie od mojej wpłaty pieniądze "dojdą" na wasze konto?
 
  • wpłata w agencjach finansowych może dotrzeć nawet po 7 dniach,
  • wpłata dokonana na Poczcie Polskiej dociera po ok. 2-3 dniach roboczych,
  • wpłata w banku spółdzielczym dotrze po 2-3 dniach roboczych,
  • przelew z banku po ok. 1 dniu roboczym
Wpłaty księgujemy codziennie ok. godziny 13.00.


11. Co oznaczają dopisk REFORMA przy tytułach?

Dopisek REFORMA oznacza, że książka jest zgodna z Nową Podstawą Programową wprowadzoną do szkół w 2009 roku. W 2009 objęła ona obowiązkowo klasy 1. szkoły podstawowej i gimnazjum, w każdym następnym roku szkolnym będą nią objęte kolejne klasy. 
W roku 2014 dostosowane do nowej podstawy programowej zostały książki dla klasy 6. szkoły podstawowej i 3. klasy szkół ponadgimnazjalnych.
 
 
12. Co oznaczają angielskie nazwy w tytułach książek ?

Workbook (WB) = Activity Book (AB) = zeszyt ćwiczeń
Student's Book (SB) = podręcznik
Skróty podane w nawiasach często znajdują się na fakturach VAT
 
 
13. Książki jakich wydawców posiadacie w swojej ofercie? 

2000
ABC
ADAM
AKSJOMAT
ANNAŁ
CAMBRIDGE
CIVITAS
Cle International
DIDASKO
DIECEZJA WARSZAWSKO-PRASKA
EXPRESS PUBLISHING / EGIS
GAWA
GREG
GWO - Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe
HACHETTE
HELION
HUEBER
JEDNOŚĆ
JUKA
KSIĘGARNIA ŚW. WOJCIECHA
LANGENSCHEIDT
LEKTORKLETT
LONGMAN/PEARSON
LUBATKA
MAC
MACMILLAN
MIGRA
NASZA KSIĘGARNIA
NOWA ERA
NOWIK
OPERON
OXFORD
PAZDRO
PWN
ROŻAK - patrz teraz Nowa Era
RUBIKON
STENTOR
SOP - Stowarzyszenie Oświatowców Polskich
Św. Stanisław BM
VIDEOGRAF
WAM
WIKING
WSIP - Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
WYDAWNICTWO POLSKIE W WOŁOMINIE
WYDAWNICTWO ARCHIDIECEZJI WARSZAWSKIEJ
WYDAWNICTWO DIECEZJALNE
WYDAWNICTWO KATECHETYCZNE
ZamKor
ZIELONA SOWA


14. Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
 

  • zamówienie nie zostało potwierdzone w ciągu 3 dni kalendarzowych - dotyczy zamówień "za pobraniem",
  • zamówienie nie zostało opłacone w ciągu 7 dni kalendarzowych - dotyczy zamówień z opcją przedpłaty.


15. Jakie są zalety przesyłki kurierskiej a jakie pocztowej?

 

  • Kurier w ponad 95% doręcza paczkę pierwszego dnia roboczego po jej nadaniu.
  • Historię paczki kurierskiej można śledzić w internecie lub uzyskać o niej informacje u konsultanta.
  • Niedostarczenie przesyłki kurierskiej można reklamować już drugiego dnia roboczego od jej nadania.
  • Kurier musi próbować dostarczyć przesyłkę pierwszego dnia roboczego po nadaniu, jeśli ma pełny adres i poprawny numer telefonu odbiorcy.
  • Zaletą przesyłek pocztowych jest gęsta sieć Urzędów Pocztowych.

16. Jak dokonać zwrotu?


Każdy Klient ma prawo bez podawania przyczyn odstąpić od umowy kupna-sprzedaży. Macie na to Państwo 14 dni. Następnie należy odesłać książki do nas. 

Aby odzyskać pełną kwotę zapłaconą za zamówione towary należy je odesłać w taki sposób, aby przyszły do nas nieuszkodzone. Bardzo często zdarza się, że książki przesyłane są tylko w kopercie bąbelkowej. Jest to niewystarczające opakowanie. Podręczniki zabezbieczone w ten sposób w 90% ulegają zniszczeniu w transporcie.

Bardzo prosimy zabezpieczyć zwracane książki kartonem i dopiero wtedy umieścić w kopercie bąbelkowej.
 
17. Jakie zgłosić reklamację?
 
Zgłoszenie reklamacji powinno mieć formę pisemną. Na ogół prosimy o odesłanie wadliwych podręczników. W przypadku uznania reklamacji, zwracany jest koszt odesłania reklamowanego produktu. A sam produkt wymieniany na wolny od wad.
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/